Handelsbetingelser

Vi er IKKE en medlems eller fordelsklub.

Prisen på varen du ser, er prisen og der kommer ikke nogen ekstra omkostninger foruden fragtomkostninger til Postnord eller DAO.

Du kan opnå fragtfri levering ved køb på over 399 kr.

Priser:

Alle angivne priser er inklusive 25% moms.

Generelle oplysninger:

Dealshoppen.dk ejes og drives af
Nordic E-Online ApS
CVR: 40551832
Industrivej 11, 4160 Herlufmagle
E-mail adresse: hej@dealshoppen.dk

Betaling:

De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan  læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto, så snart varen afgår fra vores lager.

Forsendelse og levering 

Dealshoppen.dk bruger Postnord og DAO, vi udvælger fragtleverandør ud fra vægt og dimensioner, da DAO ikke håndterer større og tungere forsendelser.
Priser:
DAO Pakkeshop: 29 kr
DAO Hjemmelevering: 39 kr
Postnord Pakkeshop: 33 kr
Postnord Hjemmelevering: 49 kr

Vi håndterer din ordre hurtigst muligt i hverdagen. Når din ordre er er færdigbehandlet er den forventede leveringstid 1-2 hverdage, hvis ikke andet er oplyst på produktsiden.

Samtlige bestillinger med levering sendes med enten Postnord eller DAO til henholdsvis pakkeshop eller hjemmelevering.
Kunden modtager en SMS og email med Track & Trace, efter at dealshoppen overbringer pakken til Postnord/DAO. Kunden vil desuden modtage en SMS og email fra Postnord/DAO, når pakken er leveret på hjemmeadressen eller til nærmeste pakkeshop, alt efter hvilken leveringsform du har valgt.

Hjemmelevering kan foregå tidligt om morgenen.

Ved fragtfri levering bliver din forsendelse automatisk sendt til nærmeste pakkeshop med enten Postnord eller DAO efter vores valg.

OBS: hvis der ikke er adgang til husstanden, eller at pakke omdeleren skønner det er for risikabelt at efterlade forsendelsen, fx ude foran en boligblok med aflåst dør til opgangen – da vil forsendelsen blive omdirigeret til nærmeste pakkeshop.

Har du bestilt levering til pakkeshop og undlader at hente pakken, vil pakken blive returneret til os. Dealshoppen pålægges herfor returfragt-gebyr på 58kr. 50% af dette gebyr vil du som kunde afholde og beløbet vil blive fratrukket ved kreditering af ordre.

Ved valg af lagerafhentning kan din forsendelse afhentes når du modtager en e-mail på at din ordre er behandlet.
Forsendelsen kan afhentes i tidsrummet kl. 10.00 – 15.00 på hverdage.

Risikoen for hændelig undergang eller forringelse:

Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiget på grund af hændelige forhold, til køber.

Fortrydelsesret:

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til hej@dealshoppen.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet:

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering:

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til os ved at bruge en speditør som tilbyder tracking. (PostNord, DAO, GLS, Bring, mv.) På den måde er du bedst sikret, i tilfælde af at pakken måtte bortkomme under transportørens håndtering.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten

Returvarer bedes sendes retur til:

Dealshoppen.dk
Industrivej 11,
4160 Herlufmagle

Varens stand, når du sender den retur:

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Reklamation:

Dealshoppen.dk yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Fakturaen skal fremvises til Dealshoppen.dk i forbindelse med anvendelse af reklamationen. Eventuel reklamation  over mangler på leverede produkter skal efter køber har eller burde have opdaget manglen ske til dealshoppen inde for rimelig tid. Ellers mister køber sin ret til at påberåbe sig manglen.

Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består.

Hvis din reklamation godkendes af kundeservice, vil medarbejderen fremsende dig et link til en elektronisk returpakkelabel.
Denne skal anvendes ved reklamationer, da vi ikke har mulighed for at betale selvvalgte speditørers opkrævninger i vores shopsystem.
Det maksimale refunderings beløb er det, som kunden har betalt til os ved ordreafgivelse.

Forbehold for ændringer:

Dealshoppen.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for denne website. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.

Misbrug:

Misbrug af dealshoppen.dk medfører til politianmeldelse.

Produktinformation:

På Dealshoppen.dk oplyses varens væsentlige egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til dealshoppen.dk via hej@dealshoppen.dk

Persondatapolitik:
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Nordic E-Online ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på https://dealshoppen.dk/ er Nordic E-Online ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: hej@dealshoppen.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til hej@dealshoppen.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Dealshoppen.dk
Industrivej 11,
4160 Herlufmagle

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________

Modtaget den: ____________________________

Forbrugerens navn: _________________________________________________________

Forbrugerens adresse:_______________________________________________________

Forbrugerens underskrift: ___________________________________________________

Dato: _________________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Links

FDIH / Forbrugerrådet

Forbrugerstyrelsen

Forbrugerstyrelsen – med karakterbog over onlinebutikker

Forbrugerrådet

Forbrugerinformation