KUNDESERVICE


Vi hos dealshoppen.dk har en ambition om at skabe den bedst mulige kundeservice både før, under og efter en handel.

Husk at inkludere de relevante oplysninger når du kontakter vores kundeservice. Det letter vores arbejde og giver dig et hurtigt tilbagesvar.

De relevante oplysninger kunne for eksempel være,

– Ordre ID (det er oplyst efter et #, fx. #123456)

– Såfremt du ikke kender dit ordre ID, kan vi finde dig på modtagerens navn.

– Relevant billede el. videodokumentation, fx. ved en fejl på et givent produkt.


Fang vores fantastiske kundeservice, der besvarer din henvendelse hurtigst muligt indenfor 24 timer, alle ugens hverdage.

Vi besvarer alle henvendelser i rækkefølge, det hjælper derfor ikke at sende os flere e-mails, inden for svarfristen medmindre de er relevante.
Det betyder også at hvis du mangler svar, så følg op på om din e-mail har placeret os i SPAM mappen, eller om du har fået sendt din henvendelse til den forkerte kundeservice e-mail.

Vi glæder os til at besvare din henvendelse.

hej@dealshoppen.dk