Kundeservice


Vi hos dealshoppen.dk har en ambition om at skabe den bedst mulige kundeservice både før, under og efter en handel. 

KUNDESERVICE PÅ LIVECHAT

  • Livechat finder du i højre hjørne
  • Åbnet fra Mandag-Fredag fra 10:00 - 14:00

KUNDESERVICE PÅ TELEFON

  • Kundeservice nummer 93 40 31 18
  • Åbnet fra Mandag-Fredag fra 10:00-12:00
  • Husk altid at oplyse dit ordre id når du henvender dig

KUNDESERVICE MAIL PÅ HEJ@DEALSHOPPEN.DK

Husk at inkludere de relevante oplysninger når du kontakter vores kundeservice. Det letter vores arbejde og giver dig et hurtigt tilbagesvar.

De relevante oplysninger kunne for eksempel være,

  • Ordre ID (det er oplyst efter et #, fx. #123456)
  • Såfremt du ikke kender dit ordre ID, kan vi finde dig på modtagerens navn.
  • Relevant billede el. videodokumentation, fx. ved en fejl på et givent produkt.

Fang vores fantastiske kundeservice, der besvarer din henvendelse hurtigst muligt indenfor 24-72 timer, alle ugens hverdage.

Vi besvarer alle henvendelser i rækkefølge, det hjælper derfor ikke at sende os flere e-mails, inden for svarfristen medmindre de er relevante.

Det betyder også at hvis du mangler svar, så følg op på om din e-mail har placeret os i SPAM mappen, eller om du har fået sendt din henvendelse til den forkerte kundeservice e-mail.

Vi glæder os til at besvare din henvendelse. 

hej@dealshoppen.dk

Indkøbskurv
Luk
Køb for {{ amount }} kr mere og få gratis fragt!